Everything is possible

Μύθοι σχετικά με τις μηχανές αναζήτησης (SEO in Greece)

Τα τελευταία χρόνια, μια σειρά μύθοι έχουν προκύψει σχετικά με το πώς λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης. Στην ενότητα αυτή, θα εξηγήσουμε την πραγματική ιστορία πίσω από τους μύθους.

Η υποβολή στης μηχανές αναζήτησης

Στα τέλη της δεκαετίας του 1990, οι μηχανές αναζήτησης είχαν μορφές «υποβολής» ως μέρος εγγραφείς, ώστε η ιστοσελίδες να εμφανίζονται στους κατάλογους τους. Λίγο μετά την υποβολή, ένα bot θα ανιχνευόταν τους πόρους αυτούς στο ευρετήριο τους. Μία απλή διαδικασία SEO!

Δυστυχώς, αυτή η διαδικασία δεν πήγε και πολύ καλά, οι υποβολές ήταν συχνά spam, και έτσι τελικά αποφασίστηκε να ανιχνεύουν σελίδες καθαρά με βάση τις μηχανές αναζήτησης. Από το 2001, η υποβολή υπήρχε αλλά ήταν σχεδόν άχρηστη. Ο νέος τρόπος ήταν να κερδίσει κανείς link από άλλους δικτυακούς τόπους. Αυτό θα έβαζε το περιεχόμενό σας στις μηχανές αναζήτησης αυτόματα.

Μπορείτε ακόμα να βρείτε μερικές φορές φόρμες υποβολής (εδώ είναι μια για το Bing), αλλά αυτά είναι απομεινάρια του χρόνου, και είναι ουσιαστικά άχρηστο για την πρακτική της σύγχρονης SEO. Αν ακούσετε από έναν λεγόμενο SEO Expert που προσφέρει υπηρεσίες «υποβολή μηχανών αναζήτησης», μην περπατάτε, τρέξτε όσο πιο γρήγορα μπορείτε.

Meta Tags

Μια φορά κι έναν καιρό, σαν την υποβολή μηχανών αναζήτησης, οι ετικέτες meta tags (ειδικότερα, η ετικέτα meta keywords tag) ήταν ένα σημαντικό μέρος της διαδικασίας SEO. Περιλάμβανε τις λέξεις-κλειδιά που είχε το site σας. Όταν οι χρήστες ψάχνανε αυτούς τους όρους, η σελίδα σας θα μπορούσε να καταλήξει σε ένα ερώτημα. Τελικά και αυτή η διαδικασία χρησιμοποιόταν ως spam.

Είναι αλήθεια ότι άλλες ετικέτες, δηλαδή ο τίτλος της ετικέτας title tag και η περιγραφή meta tag, είναι κρίσιμης σημασίας για των πρακτικών του SEO. Επιπλέον, η ετικέτα meta robots είναι ένα σημαντικό εργαλείο για τον έλεγχο της πρόσβασης μέσο των spider. Ωστόσο, το SEO δεν είναι μόνο τα meta tags.

Keyword Stuffing – Density

Σίγουρα θα έχετε δει μια σελίδα που απλά φαινόταν spammy; Ίσως κάτι σαν:

«Φθηνός υδραυλικός ο Κώστας στην Θεσσαλονίκη, είναι ο καλύτερος φτηνός υδραυλικός στην Θεσσαλονίκη για όλες τις ανάγκες ο υδραυλικός σας. Επικοινωνήστε με τον φτηνό υδραυλικό στην Θεσσαλονίκη, πριν να είναι αργά»

Δεν αποτελεί έκπληξη, ότι ο μύθος στο SEO περιστρέφεται γύρω από την ιδέα ότι η λέξη-κλειδί-πυκνότητα, μια μαθηματική φόρμουλα που χωρίζει τον αριθμό των λέξεων σε μια σελίδα από τον αριθμό των εμφανίσεων ενός συγκεκριμένου λέξης-κλειδιού – που χρησιμοποιούνται από τις μηχανές αναζήτησης για τη σχετικότητα και υπολογισμούς κατάταξης.

Παρά το γεγονός ότι αποδεδειγμένα αναληθείς ξανά και ξανά, αυτός ο μύθος δεν σταματά να υπάρχει. Πολλά SEO εργαλεία εξακολουθούν να τρέφονται με την έννοια ότι η λέξη-κλειδί-πυκνότητα είναι μια σημαντική μέτρηση, δεν είναι. Αγνοήστε την και χρησιμοποιήστε έξυπνες λέξεις-κλειδιά. Η τιμή από 10 επιπλέον περιπτώσεις των λέξεων-κλειδιών σας στη σελίδα είναι πολύ λιγότερη από ό,τι κερδίζετε με μία καλή και ποιοτική σύνδεση.

Δημοσιεύτηκε στις: 28/06/2014 10:19
Συγγραφέας: Konstantinos Efeoglou (IT Director and Owner of NetStar.gr)
Comments: 3 Σχόλια
Κατηγορίες: SEO in Greece, Προώθηση ιστοσελίδων SEO
Λέξεις-κλειδιά: ,